Project Description

De beste verhalen komen recht uit je hart. Die vertel je vol vuur. Alleen: hoe breng je dat verhaal naar buiten? Daar kun je eindeloos over nadenken, en toch kun je het beter gaan doen. Met Rotys, talentvolle trainers en andere creative experts dacht ik na over de proposities, producten en verhalen van klanten. Storytelling was inmiddels een modewoord geworden, maar wat betekent het nu echt? En hoe help je medewerkers het verhaal ook echt te ademen?

Onderscheid je van binnenuit

Het verhaal van je organisatie is de magneet waarmee je medewerkers en klanten aantrekt die bij je passen. Waarmee je mensen meeneemt in je langetermijnplannen. Waarmee je richting geeft aan samenwerking en innovatie.

Workshops: spannende sessies waarin je dat verhaal ontdekt en tot leven werkt.

Eigenlijk ligt onder iedere groep (je bedrijf, maar ook je sportclub, je vrienden) een set narratieven die essentiële informatie geven. Die vertellen waar jullie vandaan komen, wat jullie belangrijk vinden, waar jullie naartoe willen. Het is de tool om van die gedroomde toekomst een waarheid te maken. Tijdens deze workshops voor ambitieuze teams:

  • formuleer je het verhaal dat jullie belichamen
  • ontdek je hoe je het tot leven wekt in de interne cultuur
  • leer je hoe je je publiek meeneemt in jullie verhaal

Organisaties die zich bewust zijn van hun verhaal, onderscheiden zich van binnenuit.

Meer projecten